Virkeä ja elinvoimainen viisikymppinen

Olemme viidenkymmenen vuoden aikana rakentaneet yhteisön, johon eläkkeellä olevan tai eläkeikää lähestyvän on helppo tulla ja jossa on ilo toimia. Kokoonnumme joka viikko monimuotoisten harrasteiden parissa. Pelaamme bocciaa, jumppaamme, laulamme ja lisäksi käymme kuntosalilla Haukiputaan Jatulissa. Kerhoissa jutustellaan -poristaan- kahvittelun lomassa ja pelataan bingoa. Lisäksi ohjelmaamme kuuluu teatterikäyntejä, myyjäisiin osallistumista sekä kevät- ja syystapahtumia.

Teemme myös yhteistyötä muiden eläkeläisjärjestöjen kanssa. Tiiviintä yhteistyö on Haukiputaan eläkkeensaajien kanssa mm. bocciassa ja kuntosalitoiminnassa, joissa meillä on yhteiset salivuorot. Yhteistyötä kulttuuritapahtumien järjestämisessä on Haukiputaan eläkeläisjärjestöjen virkistystoimikunnan kanssa.

Osallistumme Eläkkeensaajien Oulun piirin toimintaan piirihallituksessa.

Olemme Eläkkeensaajien Keskusliiton jäsen

EKL on koko Suomen kattava eläkkeensaajajärjestö ja tärkeä eläkeikäisten edunvalvoja. Liitossa on yli 350 paikallista jäsenosastoa ja 15 piirijärjestöä.  Tietoa EKL:stä ja Oulun piiristä löytyy alla olevista linkeistä